کابل شبکه لگراند

۱ بازديد ۰ نظر

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

تفاوت کابل شبکه CAT6 و CAT6A

کابل شبکه لگراند برای بهتر شدن عملکرد کابل شبکه Cat6 در فضاهایی با تداخل فرکانس بالا (EMI) لازم است تا از کابل محافظت شود. بنابراین حفاظت احتمال خراب شدن EMI را بر روی داده‌های آن کمتر می‌کند.
کابل شبکه لگراند  نگهدارنده معمولا از یک پایه کابل شبکه Cat6 به طرف دیگر با استفاده از یک سیم کششی از طریق آن در کنار جفت‌های تابیده شده حفظ می شود همچنین در انتهای هر کابل شبکه Cat6 برای اتصال الکتریکی از یک جک کمک گرفته می‌شود.

 

 
قیمت کابل شبکه CAT6 SFTP


کابل شبکه لگراند این محصول با قیمت بسیار مناسب در مجموعه پاناتل ارائه می‌شود. شما در پاناتل می توانید پایین ترین قیمت کابلها مانند انواع کابل شبکه را از بین تولید کنندگان داخلی، وارد کنندگان و نمایندگان فروش دریافت نمایید.


کابل شبکه اوت دور


این کابل شبکه لگراند برای فضای بیرون کاربرد دارد. کابل شبکه اوت دور بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در مقابل شرایط فیزیکی مانند تغییرات دما، برف، باران و اشعه UV خورشید مقاومت دارد. همچنین از مهمترین ویژگی این کابل می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود لذا این کابل با رنگ مشکی در بازار مشخص شده است. کابل شبکه لگراند اوت دور دارای روکش اضافی می باشد که در برابر هرگونه شرایط فیزیکی محیطی مقاومت می‌کند. کابل شبکه اوت دور غیر دفنی علاوه بر روکش فوق یک لایه محافظتی STEEL ARMORDED و یک لایه سیم که از آسیب دیدن توسط حیوانات جونده مانند موش جلوگیری می نماید.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.